II Warsztaty metodologiczne

"Zastosowanie metod wielowymiarowych w badaniach segmentacji i selektywności rynku", Kraków, 30 marca 1998

Stanisław Kaczmarczyk
Skalowanie i pomiar w badaniach marketingowych 7

Małgorzata Rószkiewicz
Uwagi na temat oceny efektywności realizowania procedur segmentacji rynku 13

Jolanta Mirek
Skalowanie wielowymiarowe jako metoda segmentacji rynku 21

Jadwiga Stobiecka
Zastosowanie wybranych modeli analizy wielowymiarowej do identyfikacji struktury przedmiotowej rynku 33

Stefan Mynarski
Użyteczność wielowymiarowej analizy korespondencji w badaniach segmentacji i selektywności rynku 43

Jarosław Górniak
Zastosowanie wielowymiarowej analizy korespondencji w skalowaniu danych jakościowych na przykładzie skali statusu społeczno-ekonomicznego 55

Jolanta Perek-Białas
Próba klasyfikacji gospodarstw domowych dla potrzeb segmentacji wydatków na kulturę i turystykę 73

Marek Walesiak, Andrzej Bąk
Segmentacja rynku z wykorzystaniem metody conjoint measurement 83

Adam Sagan
Zastosowanie modelu strukturalnego PLS w badaniach selektywności rynku 95

Drukuj