VI Warsztaty metodologiczne

"Analiza i prognozowanie zjawisk rynkowych o charakterze niemetrycznym", Katowice, 14 maja 2002.

 Stefan Mynarski
Kwantyfikacja predyktorów jakościowych w analizie wariancji i regresji ...9

Małgorzata Rószkiewicz
Ocena skuteczności działań marketingowych na podstawie dekompozycji wskaźnika wykonania planu sprzedaży ...27

Józef Garczarczyk, Iwona Olejnik
Metoda delficka i jej trafność w prognozowaniu rozwoju rynku finansowego ...35

Adam Sagan
Zmienne jakościowe w modelowaniu strukturalnym ...47

Artur Zaborski
Wpływ alternatywnych metod pomiaru preferencji na wyniki skalowania wielowymiarowego ...59

Jadwiga Stobiecka
Porządkowy czy interwałowy charakter skal szacunkowych w naukach społecznych ...71

Jolanta Perek-Białas, Barbara Worek
Możliwości systematycznej analizy danych jakościowych uzyskanych z wywiadów grupowych ...87

Adam Kurzydłowski
Ocena atrakcyjności segmentów rynku z wykorzystaniem algorytmu CHAID ...105

Mariusz Łapczyński
Modele predykcyjne w data mining ..115

Krzysztof Jarosz
Zastosowanie analizy logitowej w badaniach sondażowych ...127

Mirosława Sztemberg-Lewandowska
Przegląd zastosowań analizy czynnikowej w rozwiązywaniu problemów marketingowych ...139

Anna Błaczkowska, Lech Błaczkowski
Analiza wariancji w podejmowaniu decyzji przez firmę ...149

Drukuj