"Zastosowanie metod wielowymiarowych w badaniach segmentacji i selektywności rynku", Kraków, 30 marca 1998
Stanisław Kaczmarczyk
Skalowanie i pomiar w badaniach marketingowych 7
Małgorzata Rószkiewicz
Uwagi na temat oceny efektywności realizowania procedur segmentacji rynku 13
Jolanta Mirek
Skalowanie wielowymiarowe jako metoda segmentacji rynku 21
Jadwiga Stobiecka
Zastosowanie wybranych modeli analizy wielowymiarowej do identyfikacji struktury przedmiotowej rynku 33
Stefan Mynarski
Użyteczność wielowymiarowej analizy korespondencji w badaniach segmentacji i selektywności rynku 43
Jarosław Górniak
Zastosowanie wielowymiarowej analizy korespondencji w skalowaniu danych jakościowych na przykładzie skali statusu społeczno-ekonomicznego 55
Jolanta Perek-Białas
Próba klasyfikacji gospodarstw domowych dla potrzeb segmentacji wydatków na kulturę i turystykę 73
Marek Walesiak, Andrzej Bąk
Segmentacja rynku z wykorzystaniem metody conjoint measurement 83
Adam Sagan
Zastosowanie modelu strukturalnego PLS w badaniach selektywności rynku 95