"Użyteczność badań marketingowych w teorii i praktyce badawczej", Opole, 19 maja 2016.
XIX Warsztaty metodologiczne
"Wielowymiarowość i złożoność danych marketingowych. Wyzwania analityczne", Wrocław, 11 maja 2015.
XVIII Warsztaty metodologiczne
"Metody ilościowe w badaniach marketingowych", Katowice, 6 maja 2014.
XVII Warsztaty metodologiczne
"Mieszane podejścia i modele w badaniach zachowań konsumentów", Szczecin, 20 maja 2013.
XVI Warsztaty metodologiczne
"Badania rynkowe i marketingowe – między marketingiem a statystyką", Kraków, 23 listopada 2012.
XV Warsztaty metodologiczne
"Metody pomiaru i analizy rynku usług - przydatność i efektywność", Poznań, 17 czerwca 2011.
XIV Warsztaty metodologiczne
"Wyzwania badawcze i analityczne współczesnego marketingu", Warszawa, 31 maja - 1 czerwca 2010.