IV Warsztaty metodologiczne

"Pomiar w badaniach rynkowych i marketingowych", Jelenia Góra, 9 maja 2000.

 Stefan Mynarski
Pomiar i kwantyfikacja w badaniach rynkowych i marketingowych...9

Małgorzata Rószkiewicz
Pomiar pozycji produktu na mapie mentalnej konsumentów ...19

Eugeniusz Gatnar
Wpływ skali pomiaru zmiennych na konstrukcję drzew klasyfikacyjnych ...30

Adam Kurzydłowski
Wybrane własności drzew klasyfikacyjnych ...40

Adam Sagan
Budowa skali do pomiaru znaczeń produktów prestiżowych ...49

Jolanta Perek-Białas
Wiarygodny pomiar oszczędności oraz motywów oszczędzania w badaniach ankietowych ...60

Andrzej Bąk
Conjoint analysis jako metoda pomiaru postaw i preferencji konsumentów ...69

Jadwiga Stobiecka
Wykorzystanie podejścia "wiele cech - wiele metod" do oceny wiarygodności skal pomiarowych ...82

Mirosława Sztemberg
Konfirmacyjna analiza czynnikowa jako weryfikacja eksploracyjnej analizy czynnikowej ...92

Artur Zaborski
Przykłady zastosowań skalowania wielowymiarowego w badaniach marketingowych ...101

DrukujE-mail

357147