"Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych", Kraków, 8 maja 2001.
Stefan Mynarski
Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowych (podejście interpretacyjne) ...9
Stanisław Kaczmarczyk
Metodologiczne podstawy zależności przyczynowo-skutkowych w badaniach marketingowych ...23
Adam sagan
Rola zmiennych mediujących w ocenie związków przyczynowo-skutkowych w modelach strukturalnych ...33
Mariusz Łapczyński
Przyczynowa interpretacja drzew klasyfikacyjnych ...47
Artur Domurat
Metodologiczne aspekty identyfikacji wartości indywidualnych metodą drabinowania ...61
Stefan Abt
Logistyczny aspekt badań marketingowych ...79
Eugeniusz Gatnar
Statystyczne modele związków przyczynowo-skutkowych ...95
Grażyna Golik-Górecka
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach cyklu życia produktu ...105
Adam Kurzydłowski
Przegląd zastosowań drzew klasyfikacyjnych w badaniach marketingowych ...113
Mirosława Sztemberg-Lewandowska
Opis i identyfikacja modelu czynnikowego w konfirmacyjnej analizie czynnikowej ...125
Małgorzata Rószkiewicz
Szacowanie udziału w rynku na podstawie związków przyczynowo-skutkowych identyfikowanych w badaniach ankietowych ...139
Andrzej Bąk
Zależności regresyjne w modelach conjoint analysis ...155
Leszek Jerzy Jasiński
Zależności przyczynowo-skutkowe czy korelacyjne w badaniach wpływu podaży pieniądza na saldo obrotów w handlu zagranicznym 173
Jadwiga Stobiecka
Rola zależności warunkowych w modelowaniu zjawisk rynkowych ...187
Jolanta Perek-Białas
Identyfikacja zależności motywacyjnych w postępowaniu konsumentów ...199
Joanna Babiarz
Wpływ cech dzieł sztuki na poziom ich cen aukcyjnych ...207