VIII Warsztaty metodologiczne

"Identyfikacja struktur rynkowych: pomiar - modelowanie - symulacja", Warszawa, 5 maja 2004.

 Stefan Mynarski
Identyfikacja struktur przestrzennych elementów rynkowych...11

Mariusz Łapczyński
Charakterystyka wielowymiarowych metod do wewnętrznej analizy struktur rynkowych...19

Adam Sagan, Anna Siwy
Makiawelizm konsumencki a struktury rynkowe - zastosowanie modelu kompleksowej analizy czynnikowej TUCKALS 3...35

Małgorzata Rószkiewicz, Ewa Wędrowska
Datalogiczna koncepcja ilości informacji strukturalnej w analizie zależności...49

Józef Dziechciarz
O możliwości doskonalenia polityki cenowej przy pomocy metody conjoint measurement oraz regresji hedonicznej...63

Andrzej Bąk
Pomiar, modelowanie i symulacja preferencji z wykorzystaniem metod dekompozycyjnych...79

Iwona Kasprzyk
Modele log-liniowe w badaniu preferencji konsumentów...91

Justyna Wilk, Marcin Pełka
Dane symboliczne w zagadnieniu klasyfikacji...103

Bartłomiej Jefmański
Zastosowanie analizy dyskryminacyjnej do profilowania segmentów na przykładzie rynku usług bankowych...121

Mirosława Kaczmarek
Problemy doboru zmiennych w segmentacji rynku prowadzonej z wykorzystaniem analizy skupień...133

Anna Król
Rozkłady alfa-stabilne w analizie rynków papierów wartościowych. Problemy estymacji...147

Aneta Rybicka
Metody prezentacji danych do pomiaru preferencji konsumentów metodami dekompozycyjnymi...161

Sylwester Białowąs, Łukasz Strączkowski
Użyteczność cech a pomiar na różnych typach skal - studium przypadku...173

Jadwiga Stobiecka
Wpływ obserwacji nietypowych na ocenę stabilności opinii respondentów (na przykładzie usług bankowych)...179

Andrzej Kwiatkowski
Problem wariancji w analizie danych niepełnych...201

DrukujE-mail

368085