"Identyfikacja struktur rynkowych: pomiar - modelowanie - symulacja", Warszawa, 5 maja 2004.
Stefan Mynarski
Identyfikacja struktur przestrzennych elementów rynkowych...11
Mariusz Łapczyński
Charakterystyka wielowymiarowych metod do wewnętrznej analizy struktur rynkowych...19
Adam Sagan, Anna Siwy
Makiawelizm konsumencki a struktury rynkowe - zastosowanie modelu kompleksowej analizy czynnikowej TUCKALS 3...35
Małgorzata Rószkiewicz, Ewa Wędrowska
Datalogiczna koncepcja ilości informacji strukturalnej w analizie zależności...49
Józef Dziechciarz
O możliwości doskonalenia polityki cenowej przy pomocy metody conjoint measurement oraz regresji hedonicznej...63
Andrzej Bąk
Pomiar, modelowanie i symulacja preferencji z wykorzystaniem metod dekompozycyjnych...79
Iwona Kasprzyk
Modele log-liniowe w badaniu preferencji konsumentów...91
Justyna Wilk, Marcin Pełka
Dane symboliczne w zagadnieniu klasyfikacji...103
Bartłomiej Jefmański
Zastosowanie analizy dyskryminacyjnej do profilowania segmentów na przykładzie rynku usług bankowych...121
Mirosława Kaczmarek
Problemy doboru zmiennych w segmentacji rynku prowadzonej z wykorzystaniem analizy skupień...133
Anna Król
Rozkłady alfa-stabilne w analizie rynków papierów wartościowych. Problemy estymacji...147
Aneta Rybicka
Metody prezentacji danych do pomiaru preferencji konsumentów metodami dekompozycyjnymi...161
Sylwester Białowąs, Łukasz Strączkowski
Użyteczność cech a pomiar na różnych typach skal - studium przypadku...173
Jadwiga Stobiecka
Wpływ obserwacji nietypowych na ocenę stabilności opinii respondentów (na przykładzie usług bankowych)...179
Andrzej Kwiatkowski
Problem wariancji w analizie danych niepełnych...201