"Badania konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku", Kraków, 22-23 maja 2006.
Warsztaty nt. "Badania konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku" odbyły się w Krakowie w dniach 22 i 23 maja 2006. Organizatorami Warsztatów były:
- Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych AE
- Zakład Socjologii Gospodarki i Edukacji Instytutu Socjologii UJ
Stefan Mynarski
Dynamiczne właściwości modelowania zjawisk konkurencji
Adam Sagan
Podejście organicystyczne w badaniach konkurencyjności marek na rynku
Mariusz Łapczyński
Analiza koszykowa – metody oceny i sposoby wizualizacji reguł jakościowych
Grażyna Plichta
Hierarchiczne ujęcie czynników ukrytych wpływających na przewagę konkurencyjną wielkopowierzchniowych obiektów handlowych na rynku krakowskim
Jadwiga Stobiecka
Jakość postrzegana jako składnik kapitału marki – dylematy związane z pomiarem
Jolanta Mirek
Segmentacja jako podstawa identyfikacji konkurencyjności wód mineralnych