X Warsztaty metodologiczne

"Badania konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku", Kraków, 22-23 maja 2006.

Warsztaty nt. "Badania konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku" odbyły się w Krakowie w dniach 22 i 23 maja 2006. Organizatorami Warsztatów były:

  • Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych AE
  • Zakład Socjologii Gospodarki i Edukacji Instytutu Socjologii UJ

Stefan Mynarski
Dynamiczne właściwości modelowania zjawisk konkurencji

Adam Sagan
Podejście organicystyczne w badaniach konkurencyjności marek na rynku

Mariusz Łapczyński
Analiza koszykowa – metody oceny i sposoby wizualizacji reguł jakościowych

Grażyna Plichta
Hierarchiczne ujęcie czynników ukrytych wpływających na przewagę konkurencyjną wielkopowierzchniowych obiektów handlowych na rynku krakowskim

Jadwiga Stobiecka
Jakość postrzegana jako składnik kapitału marki – dylematy związane z pomiarem

Jolanta Mirek
Segmentacja jako podstawa identyfikacji konkurencyjności wód mineralnych

DrukujE-mail

356449