"Metody pomiaru i analizy rynku usług - przydatność i efektywność", Poznań, 17 czerwca 2011.
Warsztaty nt. "Metody pomiaru i analizy rynku usług - przydatność i efektywność" odbyły się w Poznaniu 17 czerwca 2011. Organizatorem Warsztatów była Katedra Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Małgorzata Rószkiewicz, dr Dorota Węziak-Białowolska
Usługi zewnętrzne w kształtowaniu orientacji na wiedzę przedsiębiorstw i stymulacji ich wyników ekonomicznych
Adam Sagan, Jolanta Perek-Białas
Analiza interakcji konsumenckich - podejście strukturalno-sieciowe
Elżbieta Gołata
Percepcja potrzeb w perspektywie przemian demograficznych
Bartłomiej Jefmański
Rozmyty pomiar i analiza jakości usług z wykorzystaniem środowiska R
Sylwester Białowąs
Awersja wobec ryzyka w zachowaniach finansowych
Andrzej Bąk
Segmentacja konsumentów na podstawie preferencji wyrażonych z wykorzystaniem modeli klas ukrytych i programu R
Dariusz Dąbrowski
Segmentacja studentów użytkujących usługi on-line
Krzysztof Błoński
Typologia klientów korzystających z usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego
Klaudia Przybysz, Marta Dziechciarz-Duda
Analiza potencjalnych segmentów rynku usług edukacyjnych skierowanych do osób starszych
Jadwiga Stobiecka
Pomiar zachowań konsumentów na rynku usług. Jakość, wartość dla klienta, satysfakcja, zaufanie czy lojalność?
Małgorzata Sej-Kolasa, Mirosława Sztemberg-Lewandowska
Polski rynek pracy - porównanie sytuacji kobiet i mężczyzn
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Badania jakościowe: metody, nowe podejścia i konteksty badawcze (współautorstwo)
Stanisław Kaczmarczyk
Wybrane metody analizy jakościowej w badaniach marketingowych
Iwona Olejnik
Mystery Shopping w badaniach jakości usług finansowych
Grażyna Golik-Górecka
Metody jakościowo-ilościowe wspomagające strategie marketingowe
Agnieszka Stanimir
Wizualizacja danych tekstowych z wykorzystaniem analizy korespondencji
Grzegorz Kowalewski
Przydatność i efektywność testów koniunktury do pomiaru i analizy rynku usług
Tomasz Olejniczak
Wykorzystanie metody obserwacji w zarządzaniu siecią handlową
Alicja Grześkowiak, Anna Błaczkowska
Zastosowanie wybranych metod analizy wielowymiarowej do oceny efektów kształcenia
Dominika Mirońska
Jak mierzyć hojność - dylematy badawcze w obszarze filantropii w ujęciu międzynarodowym
Piotr Zaborek
Trafność i rzetelność pomiaru postaw w międzynarodowych badaniach marketingowych
Adam Skrzypczak
Zastosowanie skal niesymetrycznych w badaniach satysfakcji klientów
Małgorzata Sej-Kolasa, Mirosława Sztemberg-Lewandowska
Analiza poziomu bezrobocia z wykorzystaniem autokorelacji przestrzennej jednostek administracyjnych
Marcin Szymkowiak, Maciej Beręsewicz
Kilka uwag na temat metod ważenia w badaniach marketingowych z brakami odpowiedzi
Mariusz Łapczyński
Hybrydowe modele asocjacyjne w sprzedaży krzyżowej i uzupełniającej na rynku usług
Mirosława Kaczmarek
Kryteria oceny funkcjonalności witryny internetowej banku przez klientów indywidualnych
Piotr Tarka
Zastosowanie analizy ścieżkowej w modelu LISREL do oceny skuteczności badań marketingowych
Robert Skikiewicz
Deklarowana lojalność a zamiar rezygnacji z usługi bankowej po podwyżce opłat
Tomasz Szubert
Analiza przestrzennego rozmieszczenia placówek handlowych na terenie miasta Poznania z wykorzystaniem analizy sieciowej
Wioletta Wereda
Próba segmentacji klientów usług ze względu na dynamikę więzi nabywcy z firmą na przykładzie rynku telefonii komórkowej w Polsce
Agnieszka Pleśniak
Hojność systemów zabezpieczenia emerytalnego w wybranych krajach - identyfikacja cech usług społecznych
Anna Król
Próba konstrukcji hedonicznego modelu cen usług dostawy Internetu
Wojciech Roszka
Iteracyjne dopasowanie proporcjonalne jako metoda poprawiania jakości wyników w badaniach sondażowych
Marek Mocek
Ocena trafności prognoz koniunktury otrzymanych z testu koniunktury (na przykładzie badań rynku usług bankowych)
Łukasz Skowron, Łukasz Fojutowski
Badanie poziomu motywacji i satysfakcji pracowników z wykorzystaniem modelu ścieżkowego
Marcin Gąsior
Segmentacja konsumentów rynku IT w oparciu o profile związku konsumenta z technologią