XX Warsztaty metodologiczne

"Użyteczność badań marketingowych w teorii i praktyce badawczej", Opole, 19 maja 2016.

Warsztaty nt. "Użyteczność badań marketingowych w teorii i praktyce badawczej" odbyły się w Opolu 19 maja 2016. Organizatorem Warsztatów była Katedra Matematyki i Zastosowań Informatyki Politechniki Opolskiej.

 

Marek Walesiak
Porządkowanie liniowe zbioru obiektów a możliwości wizualizacji jego wyników


Adam Sagan
Informacja a priori w ocenie jakości dopasowania modeli TAM


Radosław Mącik
Analiza i wizualizacja danych nominalnych w badaniach marketingowych – uwagi praktyczne i teoretyczne


Sylwester Białowąs
Doświadczenia inwestycyjne oraz postrzeganie instrumentów finansowych w planowaniu przyszłych inwestycji. Zastosowanie regresji i regresji logistycznej


Mariusz Łapczyński
O możliwościach wykorzystania rotacyjnego lasu w badaniach rynkowych i marketingowych


Urszula Garczarek-Bąk
Użyteczność badań eye trackignowych w pomiarze utajonych determinant zachowań zakupowych młodych nabywców


Alicja Grześkowiak
Wybrane metody wizualizacji danych jako narzędzia wspierające analizę wyników badań


Bartłomiej Jefmański
Wrażliwość wskaźnika SERVQUAL na wybór rozmytej skali konwersji


Mariusz Kubus
Propozycja agregowanego klasyfikatora kNN z selekcją zmiennych


Michał Kucia
Zastosowanie metody k-średnich w typologii zachowań e-konsumentów


Ewa Kulińska, Anna Koziarska
Znaczenie i skutki outsourcingu procesów logistycznych – case study


Agnieszka Stanimir
Pokolenie Y a proces kształcenia przez całe życie


Robert Wolny
Wykorzystanie metody analizy skupień do oceny funkcjonowania kin w Polsce


Paweł Chlipała
Tworzenie i weryfikacja teorii w marketingu w świetle stosowania procedury badań zintegrowanych


Paweł Jamer, Anna Czapkiewicz
Badanie wpływu indeksów zmienności rynków rozwiniętych na dynamikę zależności Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych z innymi rynkami finansowymi


Iwona Olejnik
Determinanty kontynuacji pracy zawodowej po osiągnięciu wieku emerytalnego


Piotr Tarka
Konstrukcja wielowymiarowego modelu pomiarowego metodologicznych zasobów wiedzy w firmach w sferze badań marketingowych


Marcin Gąsior, Łukasz Skowron
Metody zastępowania braków danych i ich wpływ na wyniki badań segmentacyjnych


Łukasz Skowron, Marcin Gąsior
Wpływ liczebności próby i metody zastępowania braków odpowiedzi na miary dopasowania modelowania ścieżkowego


Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Użyteczność badań marketingowych z udziałem użytkowników


Grażyna Golik-Górecka
Modelowanie i prezentacja analityki marketingowej z użyciem aplikacji komputerowej dashboardu firmy


Anna Myrda
Wskaźniki pozycji socjometrycznej w segmentacji zachowań konsumenckich młodzieży w Internecie


Dariusz Dąbrowski
Badania marketingowe a wyniki nowych produktów – efekt mediacyjny jakości informacji rynkowych


Dorota Węziak-Białowolska
Composite Indicators – application of uncertainty analysis and sensitivity analysis to the Perspektywy Academic Ranking


Jolanta Kowal, Maria Straś-Romanowska, Magdalena Kapała
How to measure spirituality and sensitivity at work? The construction process and method of validation of Spiritual Sensitivity Inventory (SSI)

DrukujE-mail

356496