"Użyteczność badań marketingowych w teorii i praktyce badawczej", Opole, 19 maja 2016.
Warsztaty nt. "Użyteczność badań marketingowych w teorii i praktyce badawczej" odbyły się w Opolu 19 maja 2016. Organizatorem Warsztatów była Katedra Matematyki i Zastosowań Informatyki Politechniki Opolskiej.
Marek Walesiak
Porządkowanie liniowe zbioru obiektów a możliwości wizualizacji jego wyników
Adam Sagan
Informacja a priori w ocenie jakości dopasowania modeli TAM
Radosław Mącik
Analiza i wizualizacja danych nominalnych w badaniach marketingowych – uwagi praktyczne i teoretyczne
Sylwester Białowąs
Doświadczenia inwestycyjne oraz postrzeganie instrumentów finansowych w planowaniu przyszłych inwestycji. Zastosowanie regresji i regresji logistycznej
Mariusz Łapczyński
O możliwościach wykorzystania rotacyjnego lasu w badaniach rynkowych i marketingowych
Urszula Garczarek-Bąk
Użyteczność badań eye trackignowych w pomiarze utajonych determinant zachowań zakupowych młodych nabywców
Alicja Grześkowiak
Wybrane metody wizualizacji danych jako narzędzia wspierające analizę wyników badań
Bartłomiej Jefmański
Wrażliwość wskaźnika SERVQUAL na wybór rozmytej skali konwersji
Mariusz Kubus
Propozycja agregowanego klasyfikatora kNN z selekcją zmiennych
Michał Kucia
Zastosowanie metody k-średnich w typologii zachowań e-konsumentów
Ewa Kulińska, Anna Koziarska
Znaczenie i skutki outsourcingu procesów logistycznych – case study
Agnieszka Stanimir
Pokolenie Y a proces kształcenia przez całe życie
Robert Wolny
Wykorzystanie metody analizy skupień do oceny funkcjonowania kin w Polsce
Paweł Chlipała
Tworzenie i weryfikacja teorii w marketingu w świetle stosowania procedury badań zintegrowanych
Paweł Jamer, Anna Czapkiewicz
Badanie wpływu indeksów zmienności rynków rozwiniętych na dynamikę zależności Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych z innymi rynkami finansowymi
Iwona Olejnik
Determinanty kontynuacji pracy zawodowej po osiągnięciu wieku emerytalnego
Piotr Tarka
Konstrukcja wielowymiarowego modelu pomiarowego metodologicznych zasobów wiedzy w firmach w sferze badań marketingowych
Marcin Gąsior, Łukasz Skowron
Metody zastępowania braków danych i ich wpływ na wyniki badań segmentacyjnych
Łukasz Skowron, Marcin Gąsior
Wpływ liczebności próby i metody zastępowania braków odpowiedzi na miary dopasowania modelowania ścieżkowego
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Użyteczność badań marketingowych z udziałem użytkowników
Grażyna Golik-Górecka
Modelowanie i prezentacja analityki marketingowej z użyciem aplikacji komputerowej dashboardu firmy
Anna Myrda
Wskaźniki pozycji socjometrycznej w segmentacji zachowań konsumenckich młodzieży w Internecie
Dariusz Dąbrowski
Badania marketingowe a wyniki nowych produktów – efekt mediacyjny jakości informacji rynkowych
Dorota Węziak-Białowolska
Composite Indicators – application of uncertainty analysis and sensitivity analysis to the Perspektywy Academic Ranking
Jolanta Kowal, Maria Straś-Romanowska, Magdalena Kapała
How to measure spirituality and sensitivity at work? The construction process and method of validation of Spiritual Sensitivity Inventory (SSI)