"Wizualizacja wyników badań marketingowych – podejścia, metody i zastosowania", Szklarska Poręba, 14-15 maja 2009.
XII Warsztaty metodologiczne
"Projektowanie, ocena i wykorzystanie danych rynkowych", Wrocław , 29 maja 2008.
XI Warsztaty metodologiczne
„Projektowanie koncepcji nowych produktów i związanych z nimi elementów”, Toruń, 25 maja 2007
X Warsztaty metodologiczne
"Badania konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku", Kraków, 22-23 maja 2006.
IX Warsztaty metodologiczne
"Ilościowe i jakościowe metody badania rynku. Pomiar i jego skuteczność", Poznań, 12 maja 2005.
VIII Warsztaty metodologiczne
"Identyfikacja struktur rynkowych: pomiar - modelowanie - symulacja", Warszawa, 5 maja 2004.
VII Warsztaty metodologiczne
"Badanie czynników wpływających na zachowania podmiotów rynkowych. Analiza interakcji", Wrocław, 15 maja 2003.